środa, 25 kwietnia 2012

Stosik, zakupy i nowa współpraca

Chwalę się moim pierwszym stosem otrzymanym od wydawnictw :)

-od wydawnictwa Studio Astropsychologii:
  • T. Andrews, Mowa zwierząt
  • J. Kolesow, Podstawy Tarota
  • J. Van Praagh, Duchy pośród nas
-od Esprit:
-od Edgard:
                                     Nie mogłam również się powstrzymać i nie kupić:


Trzeba się spieszyć z czytaniem, bo nawiązałam współpracę z wydawnictwami, od których już lecą do mnie nowe pozycje:



PS: Do pracodawców dołączył dziś również:

14 komentarzy:

  1. Wspaniały stos! Gratuluje nowych współprac, też ostatnio udało mi się nawiązać współpracę z wyd. MG. Mam pytanko w sprawie książek od wyd. Esprit mianowicie jak długo zwykle po wymienieniu meili z wyd. czekasz na kolejną recenzyjna pozycję. Ja pisałam z wyd. jeszcze przed świętami i dotąd nic mi nie przyszło i trochę się już zaczynam obawiać... Mogłabyś odpisać mi na blogu? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się sporo ciekawych czytanek, gratuluję i jednocześnie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny stosik. Gratuluję nawiązania nowych współprac. Życzę miłego czytania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie tez tak myślę, że przeoczyli. Poczekam jeszcze do piątku, a jak nie przyjdzie to napiszę. Dzięki za odpowiedź :) Miłego czytania powieści ze stosiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny stosik;) Gratuluję współpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik :D Oczywiście gratuluję współpracy. Ja mam w planach Córkę kata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik! Szczególnie hiszpański z Edgarda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pilnuj Hyperversum bo zamierzam do ciebie przybyć i je sobie wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takim stosikiem na pewno nie będziesz nudziła się. ;-) Ja jednak najbardziej zazdroszczę "Kwiatów na poddaszu". Współpracuję z wydawnictwem MG oraz Promic i myślę, że nie zawiedziesz się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Promic już po wymianie kilku maili wydaje mi się bardzo przyjemną instytucją :)

      Usuń
  10. Ja czytam właśnie "Córkę kata". Świetna książka! :)
    No i gratuluję nawiązania współpracy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Córki kata" zazdroszczę najbardziej. Jestem jej bardzo ciekawa.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci "Hyperversum" i "Córki kata" :)
    Gratuluje nowej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej jestem ciekawa recenzji książki Pana Somozy :))
    Gratuluję nawiązania współpracy i tym samym życzę samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń